Forum Life - Paylaştıkça Çoğalan Dostluk
Forum Life - Paylaştıkça Çoğalan Dostluk
Forum Life - Paylaştıkça Çoğalan Dostluk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Forum Life - Paylaştıkça Çoğalan Dostluk


 
AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

 

 Bazı Bilgiler

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Val.'

Val.'


Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 01/02/10

Bazı Bilgiler Empty
MesajKonu: Bazı Bilgiler   Bazı Bilgiler EmptyPtsi Şub. 01, 2010 10:24 pm

1:
Öldüdüğümüzde Rez beklerken tanımadığımız biri tarafından 4 taşa
kaldırılmak istemiyorsak. Cantamızdaki taşları silme yerine koyup çıkan
uyarıyı onaylamadn bekleyebiliriz. Rezz kaldırmak istediğinde taş
yokmuş gibi olacak ve bizi kaldıramayacak. Arkadaşımız gelince iptal
edip kalkarız.

2: Savaşa giderken özellikle rogueler ve Mageler çantalarının
Warriorlar kadar çok eşya almasını ister. Çanta kapasitesini etkileyen
temel faktörlerden biri o anda sahip olduğumuz str dir. Yani kendimize
düşük kalite den +6 veya +7 elbise yaparız ve bunlara str basarız.
Ayrıca str takılar alırız. Mana Hp potları ve diğer ağır seyleri
almadan önce str takıları takıp str basılmış elbiseleri giyersek
çantamızın nerdeyse %50 kapasitesinin arttığını görürüz. Alacaklarımızı
aldıktan sonra tekrar eski elbise ve takılarımızı giyeriz.

3: Pristlerden aldığımız ve % mantığı ile etki eden skillerden daha
fazla yarlanmak için hp tekılar ve hp elbiseler almamız yaralı olur.
Önce bu elbiseleri giyersek % hesabına göre daha fazla yaralanabiliriz.
Sonra elbiseleri deyiştiri saldırmaya devam ederiz. Özellikle boss
keserken çok işe yarar.

4: Chat yerine @ işaretinden sobnra koyup bosluk bırakmadan bir kişinin
ismini yazarsanız o kişiye PM atmış olursunuz. Fare kulanmaya
üşenenlere.

5: Klanın Grade si yani rütbesi nasıl olur. Bu mesele klandaki Oyuncuların npsinin toplamıyla hesaplanır.

Grade 1 720k NP
Grade 2 360k NP Bu np toplamından sopnra ise klan logosu pelerinin arkasında çıkar.
Grade 3 144k NP Bu Np densonra pelerin takabilirsiniz. Ve isminizin yanımda sembol çıkar.
Grade 4 72k NP Kolluk yesil
Grade 5 Yeni Klan kolluk mavi olur.

6: Chat yerine /Town yazmak ve enter e basmak town çekmektir. Oyuna
girmeden herhangi bir yere Town yazıp kopyalarsanız. Acil townlarda
tıklamaktan daha biraz daha hızlı olabilir.
Enter > Ctrl V > Enter


7: Goleme ve başka tehlikeli yerlere alçak adamlar tarafından çekilme
tehlikesine karşı olarak şunu yapabilirsiniz. Parti dave tini kabul
etmeden önce Chat bölümüne /Town yazısını yapıştırın ve bekleyin.
Eliniz Enterde olsun. Partiyi kabul edin. Tehlikeli bir şey varsa enter
basın sopnra DB yapın %90 kuratırıyor.


8: Normal silahla hedefe yakınlığınız isabetinizi arttırabilir.
Silahınızda Poison varken normalden biraz daha uzaktan vurun. Bu
deneyerek tecrübe edebilir ve el göz alışkalnlığını
geliştirebilirsiniz. Bu Uzaklk çok az ama. O zaman o 30 /40 gibi saçma
sinir bozucu dmg ler azalacaktır. Bow için geçerlki deyildir.
Warriorlar için söylüyorum.
Hedefi seçtikden sonra yakınlığınıza güvenerek ilk olarak skil vurmayın skilden önce mutlaka r yapın.
S tuşunun ve R tuşunun gücünü farkedin. Ataklarınızda s ve r yi mutlaka kullanın. Skili tek başına kullanmayın.


9: POISON DAMAGE = ZEHIR HASARI

Duşman yada canavara karşı yaptığımız ataklara ek olarak ayrıca birde
zhir saldırsı yapmamız anlamına gelir. Teoride bu böyledir aancak
pratikte atack yaptığımız hedefle ilgili faktörleri vardır.

FAKTÖRLER

1: Hedefin resistance durumu. ( KO da 40 lvl ustu bütün canavralarda resistance ler 16 ve ustudur. )
2: Hedefin Toplam HP si. 80 Poison bir atack saniyede 15 HP kaybetirir. resistance 0 ise. Yani komik ve anlamsız bir hasar.
3: Resistance ile defans bağımsızdır ancak durum şöyledir. Siz Bir
dagger yada bir Sword ile fiziksel atack yapıyorsunuz. Bu fiziksel
atağınazada extradan poison ekleyirsunuz. Atak yaptınız ve hedefe 400
dmg vurdunuz. 80 posion x miktarda etki yapıyor. Baska bir atack
yaptınız ve 200 dmg vurdunuz o zaman 80 posion X/2 deyerinde etki
ediyor. Bu algoritma üzerinden bakıldığında poison cok önemli bir
katkısı olmuyor.

Niye var peki ?

Atack Yapmadan önce bir debuffer( Holy Priest) hedefin defansını açar
ve birde hedefe parazit atarsa o hedef poisondan maksimum derecede
etkilenir. Bu kadar planlı ve organize olmakda cok zor.

ZARARI VARMI PEKİ ?

1. Atacklarınızda feyki tam olarak 2 kat artırır. Posion olmasaydı
olacaktı inanışı yanlıştır. sistem kendisi o anda sizin normal
atakğınızı poisonla deyiştiriyor.

2: Upgrade sırasında yanma şansını artırır. Çünkü upgrade yaparken ek
olarak Poison gmd de yukarı çekilevektir. Ve ve hesap yapılırken sizin
adınıza iki kere upgrade yapılıyormuş gibi olur. Sistem silahınızı bir
üst seviyeye çekerken pozitif onay verebilir ancak poisonu çekerken
negatif onay verebilir. Bu neticede Negatif cevap yani yanma demektir.

10: Anahtar görevin yapmak için acele etmeyin. 61 lvl olunca yapın.
Neden ?
- 61 olunca xp ler yarıya düşüyor. Ayrıca Yüksel lvl olduğunuz için
gelen ex de düşük zaten. Yani 61 deyken 140.000.000 kasmak cok emek
isteyen birşey. Ama anahtarı 61 de yaparsanız çok kara geçersiniz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Bazı Bilgiler
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Forum Life - Paylaştıkça Çoğalan Dostluk :: Oyun Dünyası :: Online Oyunlar :: Knight Online-
Buraya geçin: